FAQ


Hvor kan jeg finde fakturaen for ordren?

  • Vi sender en elektronisk faktura (PDF-fil) på separat e-mail

Hvordan kan jeg kontrollere status for min ordre?

  • Du kan kontrollere ordreudførelsesstatus ved at klikke på " Ordrestatus " i øverste højre hjørne af butikssiden
  • Vi informerer dig om hvert trin i ordren via e-mail
  • I tilfælde af den sidste fase af ordren (ordren gennemført), sender vi en SMS, der bekræfter forsendelsen af ordren

Hvor kan jeg finde færdiggørelsesdatoen for det valgte produkt?

Detaljerede oplysninger om datoen for implementeringen er synlige på kortet for det valgte produkt.

Kan jeg bestille materialeprøver, før jeg afgiver en ordre?

  • Ja, du kan bestille op til 5 gratis prøver af specialfremstillede produkter, mere information kan findes i " bestil en prøve "

Min pakke er beskadiget, hvad skal jeg gøre?

  • Hvis du bemærker nogen skade på emballagen, selv en lille, så bed leverandøren om at registrere skaden, skriv en skadesanmeldelse!
    Åbn pakken og kontroller, at varerne ikke er beskadiget. Fotografer transportskaden og meld den hurtigst muligt på e-mail til følgende adresse: store@knall.co.uk

Hvem er telefonbetjeningen til i knallbutikken?

  • I knall-onlinebutikken kan du afgive bestillinger 24 om dagen, 7 dage om ugen
  • Vores telefonservice står til din rådighed fra 9:00 til 16:00 fra mandag til fredag, telefonnumrene kan findes i " kontakt "

Sender vi til udlandet?

  • Vi udfører ordrer i hele EU og Storbritannien, du kan tjekke forsendelseskurven for en sådan ordre i fanen forsendelse

Er det muligt at bestille en montageservice?

  • Alle vores produkter er forberedt til selvmontering, dog er det for nogle produkters vedkommende muligt at bestille en montageservice et udvalgt sted i Polen, hvis du er interesseret, skal du blot udfylde kontaktformularen med angivelse af produkterne og angivelse monteringsplads. Kontaktformular

Er det muligt at bestille en måleservice?

  • Alle vores produkter er klargjort til selvmåling og montage, målevejledning kan findes på opmåling

Sådan vælger du korrekt originale FAKRO eller VELUX persienner

  • For at kunne vælge FAKRO eller VELUX rulleskodder korrekt, bør du kende vinduesstørrelsen, som er angivet på mærkepladen på vinduesrammen.
  • Når du åbner VELUX/FAKRO vinduet, finder du en mærkeplade i øverste højre eller venstre hjørne af rammen. Typeskiltene er forskellige i placering og udseende afhængigt af vinduesmodellens kapacitet.

Hvor kan jeg finde rabatkoder?

  • Når du køber i Knall firmabutikken kan du drage fordel af særlige rabatter, rabatkoder kan findes på vores hjemmeside under fanen rabatter OG eller på vores sociale sider facebook , twitter , instagram

Jeg er interesseret i samarbejde, hvad skal jeg gøre?

  • Hvis du ønsker at give os et tilbud om samarbejde, så send os en besked til adressen store@knall.co.uk

Jeg vil gerne præsentere et markedsføringstilbud med hvem jeg skal kontakte?

  • Hvis du ønsker at præsentere et markedsføringstilbud, så send os en e-mail til store@knall.co.uk

Jeg fik kun nogle af de produkter, jeg bestilte, hvad med resten?

  • Ved store ordrer, eller ved kombination af flere typer produkter, kan det være nødvendigt at sende i flere pakker.