FAQ
Vælg et emne: Produkter og ordrer
Er det produkt, jeg har valgt, tilgængeligt?
- Du kan tjekke tilgængeligheden af produkterne direkte på vores hjemmeside. Detaljerede oplysninger er synlige på kortet for det valgte produkt.
- Skræddersyede produkter har ikke information om den tilgængelige mængde.
Hvordan kan jeg rette min ordre?
- Hvis du har lavet en fejl under afgivelsen af ordren, så skriv straks til os på store@knall.co.uk , hvis din ordre endnu ikke er ankommet til produktionerne, vil der ikke være noget problem at anvende ‡ på det rettelser
Kan jeg købe varer, der ikke er i butikkens tilbud?
- Ja, vores tilbud er meget bredt og ikke alle vores produkter kan findes i netbutikken, hvis du ikke har fundet det du leder efter, så brug kontaktformularen
Jeg bestilte den forkerte størrelse, hvad skal jeg gøre?
- Du kan returnere produkter op til 14 arbejdsdage fra datoen for levering fra kureren.
- Men hvis dit produkt er fremstillet på bestilling, og det ikke kan returneres, skal du i dette tilfælde straks kontakte vores klageafdeling ved at skrive til e-mailadressen store@knall.co.uk (i mange tilfælde kan produktet være til konvertering eller ellers adoptere, så det passer til destinationen)